pátek 28. ledna 2005

Já tomu nerozumím

Volal jsem na finanční úřad.
"Darovali mě nějakou nemovitost. Co mám dělat. Prej se platí nějaká daň."
Paní mi vzorně odříkala jak mám zaplatit daň z nemovitosti.
"Jo a ještě je prej nějaká darovací daň, to asi bude ještě něco dalšího...?" zkouším se vlísat do přízně státu a pomoci mu v nelehké finanční situaci.
"To asi ano, ale já tomu nerozumím, budete muset volat 454, chtějte paní Ostrou."

Tak žena pracující na finančním úřadu tomu nerozumí... Jak tomu má rozumět občan z ulice?
V Americe umí vyplnit daňové přiznání dítě ze základní školy. V Česku to správně neumí asi nikdo.

Žádné komentáře:

Powered By Blogger



© Příliš starý na rock and roll * web http://instantni.blogspot.com
Použití jakýchkoli zde zveřejněných materiálů (textů, fotografií i jiného obsahu) pouze po dohodě s autorem.