pátek 4. února 2005

Deník osamělého běžce: nákup satelitu

Radosti muzu je dosahovani vysledku, hledani cesty, pideni se po uspechu...
14.10 vstupuji do Hyperchyse.
14.25 kupuji akcni model digitalniho satelitniho kompletu.
14.30 prodejce tvrdi, ze to sam nejsem schopen sestavit a nastavit. Ze pry musi chlapik od nich, co ma na to pristroj a schopnosti.
17.00 promrzly jsem pridelal drzak na antenu na balkone.
17.30 nasmeroval jsem talir podle sousedu.
18.30 zjistil jsem, ze mi chybi jeste jeden kabel,
19.30 zpatky z Hypernovy.
19.45 rozpadl se konektor, ktery se da koupit az v pondeli.
Na obrazovce napis "No signal".
Utratil jsem mnoho penez.
Vrazil jsem si do ruky sroubovak.
Trosku to cuka.
Na auto sousedu mi spadl gola klic.Ten klic se neposkodil. Nevideli me pri tom.
Byl to nadherny den!

Žádné komentáře:

Powered By Blogger



© Příliš starý na rock and roll * web http://instantni.blogspot.com
Použití jakýchkoli zde zveřejněných materiálů (textů, fotografií i jiného obsahu) pouze po dohodě s autorem.