Firma Microsoft umí zaskočit konkurenci. Do chystané nové verze poštovního klienta MS Outlook chystají revoluční novinku!
Zatímco MS Outlook 2003 mile potěšil řazením emailů do kategorií Dnes, Včera, Minulý týden, Před dvěma týdny..., Minulý měsíc...., netrpělivě očekávaná nová verze rozšířeného poštovního klienta přinese změnu vskutku revoluční...
Inspiraci získal Microsoft zřejmě u firmy Google. Ti svou pověstnou 1 GB poštovní schránku zdarma proslavili přiznáním, že důmyslnými algoritmy analyzují obsah emailů a dle něj pak důmyslně volí reklamu, kterou na stránce zobrazují. Tímto sociálním inženýrstvím se snaží cíleně trefit konkrétního uživatele. Čili žádná nabídka vložek či pornografie babičkám, dědečkům či dětem.
Firma Microsoft chystá využití podobné technologie k daleko ďábelštějším cílům. Již nový MS Outlook přinese vedle chlívečků pro došlé i odeslané emaily Dnes, Včera, Minulý týden, Před dvěma týdny..., Minulý měsíc.... chlíveček zcela nový.
Tímto revolučním zázrakem bude oddíl Zítra.
Sofistikovaný analytický software na základě doručených i odeslaných emailů odhadne jaké emaily by měly do schránky teprve přijít. Tyto emaily se objeví s přihrádce Zítra ve složce Doručené.
MS Outlook pak sám sestaví potřebné odpovědi a tyto umístí do přihrádky Zítra ve složce Odeslané.
Složka "Odeslané Zítra" + Složka "Doručené Zítra":
Geniální jednoduchá myšlenka, která naprosto změní emailování.
Konečně již žádné zbytečné časové ztráty při psaní odpovědí na doručené emaily!
Tato revoluční novinka by měla ulehčit práci všem uživatelům emailů.
Beta verze je testována v anglické jazykové mutaci.
Česká lokalizace by měla být hotova nejpozději v létě.
Software by měl být proti nedovolenému kopírování chráněm důmyslným online testováním tzv. product key.
Cenu nové verze MS Outlook ani přesný termín uvedení na trh firma Microsoft dosud neprozradila. Kódové označení noviny Tomorrow však jasně naznačuje, jak jí na revoluci v emailech záleží.
Zatímco MS Outlook 2003 mile potěšil řazením emailů do kategorií Dnes, Včera, Minulý týden, Před dvěma týdny..., Minulý měsíc...., netrpělivě očekávaná nová verze rozšířeného poštovního klienta přinese změnu vskutku revoluční...
Inspiraci získal Microsoft zřejmě u firmy Google. Ti svou pověstnou 1 GB poštovní schránku zdarma proslavili přiznáním, že důmyslnými algoritmy analyzují obsah emailů a dle něj pak důmyslně volí reklamu, kterou na stránce zobrazují. Tímto sociálním inženýrstvím se snaží cíleně trefit konkrétního uživatele. Čili žádná nabídka vložek či pornografie babičkám, dědečkům či dětem.
Firma Microsoft chystá využití podobné technologie k daleko ďábelštějším cílům. Již nový MS Outlook přinese vedle chlívečků pro došlé i odeslané emaily Dnes, Včera, Minulý týden, Před dvěma týdny..., Minulý měsíc.... chlíveček zcela nový.
Tímto revolučním zázrakem bude oddíl Zítra.
Sofistikovaný analytický software na základě doručených i odeslaných emailů odhadne jaké emaily by měly do schránky teprve přijít. Tyto emaily se objeví s přihrádce Zítra ve složce Doručené.
MS Outlook pak sám sestaví potřebné odpovědi a tyto umístí do přihrádky Zítra ve složce Odeslané.
Složka "Odeslané Zítra" + Složka "Doručené Zítra":
Geniální jednoduchá myšlenka, která naprosto změní emailování.
Konečně již žádné zbytečné časové ztráty při psaní odpovědí na doručené emaily!
Tato revoluční novinka by měla ulehčit práci všem uživatelům emailů.
Beta verze je testována v anglické jazykové mutaci.
Česká lokalizace by měla být hotova nejpozději v létě.
Software by měl být proti nedovolenému kopírování chráněm důmyslným online testováním tzv. product key.
Cenu nové verze MS Outlook ani přesný termín uvedení na trh firma Microsoft dosud neprozradila. Kódové označení noviny Tomorrow však jasně naznačuje, jak jí na revoluci v emailech záleží.
Žádné komentáře:
Okomentovat