úterý 15. února 2005

Jak daleko je od TV Nova k ČT a naopak (pravdivý příběh)

Je vůbec nějaký rozdí mezi komerční a veřejnoprávní (tedy diváky placenou) televizí?
Se svolením autorky zveřejňuji toto osobní svědectví o její televizní sobotě 12. února 2005.
Poznámky pro škarohlídy: autorka následujícího textu je úspěšná studentka. Nemá blonďaté vlasy.

Byla jsem na PC v ložnici, psala si na ICQ a jedním okem sledovala nějaký thriller na ČT 1 s Harrisonem Fordem - CIA bojovalo proti kolumbijskému obchodu s drogama nebo něco takovýho podobnýho. Když jsem od TV odcházela právě odlétali z nějaké džungle vrtulníkem a vypadalo to, že tam jednoho z agentů nechají.

Došla jsem do obýváku a automaticky pustila Novu (takový film bych na ČT 1 nečekala). Právě tam byla scéna, jak je nějaký chlap v džungli v zajetí nějakých lumpů, pere se s nima a za chvíli nad ním letěly 2 vrtulníky. Vůbec mě nenapadlo, že sleduji jiný film - vypadalo to fakt podobně...

Teda je pravda, že ten hrdina, co byl v tom zajetí, byl Schwarzeneger a ten v tom filmu na ČT 1 nehrál, ale byl na začátku dost zkrvavělej, tak jsem ho hned nepoznala.

Tak jsem bezstarostně koukala na ten film na Nově - sice tam hráli trochu jiní herci, to je pravda, ale nějak mi to ani nepřišlo divný - bylo to taky z Ameriky, taky tam byl americkej prezident, taky Američani bojovali proti nějakým zlým živlům, prostě na první pohled podobný.
No, a když ten film pořád nechtěl skončit (když jsem po jedenácté odcházela z ložnice, už to vypadalo na brzký konec), tak jsem konečně koukla do programu...

Ale ten film se Schwarzenegerem jsem samozřejmě dokoukala a šla spát po půlnoci.

Žádné komentáře:

Powered By Blogger



© Příliš starý na rock and roll * web http://instantni.blogspot.com
Použití jakýchkoli zde zveřejněných materiálů (textů, fotografií i jiného obsahu) pouze po dohodě s autorem.